Veckan

I onsdags åkte jag ut till mormor. Hon mötte mig i tumba och sen åkte vi till landet. Jag hjälpte henne att så ärtor och lökar. Det var ganska kul. Sen doppade jag bara fötterna. I lördags var jag på grönan med karin, agnes och julia. Vi tvingade upp julia i uppskutet, exteem och insane. Det var askul! Vi gick in i spökhuset. Jag är jättelättskrämd som de flesta vet:P I andra delen av huset så gick ett spöke efter oss. Vi var rädda och sprang. jag först. Det kom en trappa som jag inte såg och sen fick jag såna knuffar i ryggen så jag ramlade. Karin och julia landade på mig, inte skönt. Men han blev typ asrädd att han gjort illa mig så han frågade "do you want to go ut?" och jag bara yesyes för jag var typ i chocktillstånd. Jag gik med honom i nån gång och sen fick jag prata med han och en annan tjej. Dom var jattesnälla:) När jag stod och pratade kom det en ur ett skynke till höger om mig. Jag hoppade ganska mycket åt vänster och han som var med när jag ramlade sög tag i hans hatt och drog av honom den. Han fattade ingenting och typ bara "vad håller du på med" fast på ett annat språk. Nu efter skrattar jag bara åt det men jag har fortfarande ont i mitt knä:P
Sen har jag inte gjort så mycket. Åkte till Skärholmen igår (tisdag) och köpte en jacka. Beka provade en massa klänningar till sin bal. Astråkigt om du frågar mig. Aja ses...<3

Kommentarer
Postat av: Rebecka

roligt att du har börjat skriva igen :D

2010-05-23 @ 23:18:14
URL: http://djurbecka.blogg.se/
Postat av: Rebecka

fast du tyckte det var kul när vi provade klänningar i början och sen blev det bara att vi fortsatte. Vi ska åka någon dag då bara du får testa saker (i alla fall mest) xD <3

2010-06-01 @ 13:40:26
URL: http://djurbecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0