Fredags

I fredags hade jag min gråtkväll:) Vi började kvällen med att titta på Yamakasi medans vi väntade på att alla skulle komma. Sen åt vi tacos. Efter det öppnade vi paket. Jag fick presenter av Jojo och Natta, Lollo, Inez och  Fia och Anki.

Det här fick jag av Lollo:)


Det här fick jag av Inez:P


Det här fick jag av Anki och Fia :D


Och det här av Jojo och Natta <3333

Vi kollade på Titanic och King Kong. I valiga fall brukar jag gråta floder i King Kong men den här gången grät jag bara lite grann. I Titanic var jag nära på att börja gråta men började istället skratta åt dom andra för dom grät så mycket. Jag gråter bättre när jag sitter upp men nu låg jag i min "säng" och skakade istället. 

Klockan  4 gick vi ut ocg hoppade studsmatta. Klockan 5 gick jag, Fia och Anki ut och la oss på studsmattan och stannade där tills klockan var 6.30.

Jag och Fia lyckades dygna. Det var askul xD Vi var uppe tills 6.30 och sen gick vi och la oss. Den sista kvarten höll jag på att somna hela tiden, så Fia slog mig typ hela tiden:P

Vi alla sov till klocka 11 och sen åkte Inez, Anki och Lollo hem. Då kollade vi på ännu en film till, Jumanji. Efter filmen åkte Fia hem. Jojo stannade och åt lunch. Precis efter lunchen åkte Jojo hem. Innan Fia åkte satte hon på filmen igen och då gick jag och pappa kollade på den efter maten igen. Jag somnade efter ett tag och sov till halv 10 på kvällen.  Sen gick jag upp oh läste en halvtimme och somnade sen:P

PS. Vi hade skitkul:P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0